Сьогодні: субота, 25 березня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи цікавим є для Вас наповнення нашого сайту?
Проголосувало: 962
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Станично-Луганська РДАДіяльність РДАЕкономіка
Розвиток підприємництва

До уваги підприємців, підприємств та організацій пропонуємо ознайомитися із «Довідником про міжнародні організації, фонди та програми, які займаються питаннями підтримки розвитку підприємництва» та застосувати дану інформацію щодо здійснення господарської діяльності.

Гранти надаються в грошовій, матеріальній або змішаної формах для проведення різних досліджень, робіт і заходів, орієнтованих на реалізацію програм. Суб'єктами подібного фінансування, можуть виступати як бізнес структури, так і некомерційні організацій.

Основною перевагою гранту є безоплатний характер. Будь-яке фінансування, надане в його рамках, не підлягає поверненню, отже, має значні переваги перед класичним банківським кредитом.

Завантажити за посиланням: http://ifolder.com.ua/cn2mz2ttqtoz.html

АНКЕТА ДЛЯ УЧАСТИЯ В ПРОГРАММЕ САМОЗАНЯТОСТИ ВНУТРЕННЕ ПЕРЕМЕЩЕННЫХ ГРАЖДАН И ЛИЦ, ПОСТРАДАВШИХ В РЕЗУЛЬТАТЕ ВОЕННОГО КОФЛИКТА

 

1

ИНФОРМАЦИЯ О ЗАЯВИТЕЛЕ (ф.и.о.)

Дата рождения (число, месяц, год)

 

Пол (М/Ж)

 

Паспортные данные (серия и номер паспорта)

 

Идентификационный код

 

Контактный номер телефона

 

Электронная почта

 

2

Место постоянного проживания (полный адрес)

 

Место временного проживания (полный адрес)

 

Дата прибытия на место временного проживания

 

Тип размещения (аренда, приемная семья, родственники)

 

Зарегистрированы Вы как ВПГ (да/нет)

 

Если да укажите № свидетельства

 

3

Семейное положение

 

Число человек в семье

 

Число детей на содержании

 

Категория уязвимости (многодетная семья, неполная семья, инвалид, пенсионер

 

4

Образование (высшее, среднее специальное, другое)

 

Специальность по образованию/Профессия

 

Место работы, должность в месте постоянного проживания

 

 

5

Имеете Вы в настоящее время постоянную работу (да/нет)

 

Если нет, то причина отсутствия работы

 

 

Место работы

 

Занятость (полная или частичная)

 

Место работы жены/мужа

 

Занятость (полная или частичная)

 

6

Среднемесячный доход семьи

 

Источники дохода в месте проживания (постоянная работа, временная работа, социальные выплаты/пенсии)

 

7

Был ли у Вас свой бизнес в качестве частного предпринимателя (ЧП) или компания/фирма (да/нет)

 

Период работы в качестве ЧП

 

Сфера/Тип деятельности в качестве ЧП

 

Заинтересованы ли Вы в возобновлении деят. в качестве ЧП (да/нет)

 

Есть ли у Вас бизнес идея для работы в качестве ЧП (да/нет)

 

8

Заинтересованы Вы в получении (переобучении) профессионального образования (да/нет)

 

Какие профессиональные навыки Вы хотите получить

 

Есть у Вас план в дальнейшем применении полученных навыков/знаний (да/нет)

 

9

Заинтересованы Вы в сотрудничестве с международной организацией Mercy Corps по программе самозанятости (да/нет)

 

                           

 

Заявитель __________________                          Принял _____________________________

                      (подпись, дата)                                                                             (Ф.И.О. подпись, дата)

 

Розвиток  підприємництва

25 березня 2016 року Міжнародною організацією «Mercy Corps» в співробітництві з Станично-Луганською районною державною адміністрацією було проведено бізнес-тренінг по програмі самозайнятості.

В  програмі бізнес-тренінгу прийняли участь підприємці та громадяни району, що постраждалі внаслідок  бойових дій.

Анкета та бізнес –план Міжнародної організації «Mercy Corps» розташовані на сайті  райдержадміністрації згідно додатку

17 березня 2016 року Управлінням економічного розвитку і торгівлі Станично-Луганської районної державної адміністрації було проведено нараду щодо участі підприємців Станично-Луганського району в отриманні міні-грантів для започаткування або відновлення підприємницької діяльності в рамках програми розвитку ООН в Україні.

 

Для інформування суб’єктів підприємництва Станично-Луганського району  15.01.2016р. 

Для інформування суб’єктів підприємництва Станично-Луганського району  щодо діяльності проекту «Консалтингового центру  з підтримки підприємництва в Луганській області», що реалізується на базі регіональної торгово-промислової палати за підтримки Програми Розвитку ООН в Україні та Уряду Японії.

Консультації проекту пропонують суб’єктам малого та середнього бізнесу консультації:

  • з юридичних питань започаткування, поновлення та ведення бізнесу;
  • з питань фінансового та податкового  обліку;
  • щодо просування своїх товарів та послуг на внутрішній і зовнішній ринки та формування мережі ділових зв’язків;
  • з питань експортної діяльності.

Також у рамках проекту з метою сприяння розвитку партнерських зв’язків, реалізації внутрішніх проектів, підготовки звітності, тощо, суб’єктам господарювання – підприємцям пропонуються послуги офіс-сервісу. Місцезнаходження  Консалтингового центру: проспект Хіміків, 48 А, м.Сєвєродонецьк, Луганська область, 93401.   Контакти: (0645)70-29-60, e-mail consulting.lcci@gmail.com, сайт lcci.lg.uа.

 

 

РОЗВИТОК  ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАЛОГО БІЗНЕСУ

      На виконання п.8.1 Тимчасового порядку контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів (товарів) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, було визначено:

  • загальну кількість мешканців (з ВПО)  населених пунктів підпорядкованих Станично-Луганській районній військово-цивільній адміністрації розташованих в межах I та II рубежів (по територіальним одиницям);
  • необхідну кількість (місячна потреба) та обсяг товарів, продуктів харчування, засобів гігієни, тощо з урахуванням  чисельності населення за територіальною одиницею;
  • перелік суб’єктів господарювання для переміщення вантажів (товарів) до територій вздовж лінії зіткнення між блокпостами I та II рубежів.

      Узагальнена інформація по району в подальшому буде використовуватись для забезпечення споживачів району різноманітними товарами згідно попиту.

 

РОЗВИТОК  ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАЛОГО БІЗНЕСУ

      На виконання п.8.1 Тимчасового порядку контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів (товарів) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, було визначено:

  • загальну кількість мешканців (з ВПО)  населених пунктів підпорядкованих Станично-Луганській районній військово-цивільній адміністрації розташованих в межах I та II рубежів (по територіальним одиницям);
  • необхідну кількість (місячна потреба) та обсяг товарів, продуктів харчування, засобів гігієни, тощо з урахуванням  чисельності населення за територіальною одиницею;
  • перелік суб’єктів господарювання для переміщення вантажів (товарів) до територій вздовж лінії зіткнення між блокпостами I та II рубежів.

      Узагальнена інформація по району в подальшому буде використовуватись для забезпечення споживачів району різноманітними товарами згідно попиту.

РОЗВИТОК  ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА МАЛОГО БІЗНЕСУ

Станом на 23 жовтня 2015 року на виконання п.8.1 Тимчасового порядку контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів (товарів) через лінію зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, було визначено:

  • загальну кількість мешканців (з ВПО)  населених пунктів підпорядкованих Станично-Луганській районній військово-цивільній адміністрації розташованих в межах I та II рубежів (по територіальним одиницям);
  • необхідну кількість (місячна потреба) та обсяг товарів, продуктів харчування, засобів гігієни, тощо з урахуванням  чисельності населення за територіальною одиницею;
  • перелік суб’єктів господарювання для переміщення вантажів (товарів) до територій вздовж лінії зіткнення між блокпостами I та II рубежів.

      Узагальнена інформація по району в подальшому буде використовуватись для забезпечення споживачів району різноманітними товарами згідно попиту.

 

 

Розпорядження керівника Луганської обласної військово-цивільної адміністрації від 13.05.2015 №177 "Про вжиття додаткових заходів щодо регулювання господарської діяльності на окремих територіях"

 

 

В результаті проведення АТО на території Станично-Луганського району, відбулося  зменшення кількісних показників суб’єктів малого та середнього підприємництва, як за рахунок зменшення кількості фізичних осіб-підприємців, так і за рахунок малих  і середніх підприємств.

 

На початок 2015 року у районі було зареєстровано 1931 суб’єкт підприємницької діяльності, з яких:

  • 2 середніх підприємства;
  • 174 малих підприємств;
  • 1755 фізичних осіб-підприємців що сплачують податки.

 

76% відсотків обектів бізнесу району продовжують работу  щодо  відновлення та покращення показників економічного розвитку території.

 

 

 

 

Інформація про стан виконання заходів «Районної програми розвитку

 і підтримки малого та середнього підприємництва у Станично-Луганському районі на 2013-2015 роки»

станом на 01.01.2014 року

Підтримка та розвиток підприємництва в районі здійснюється відповідно до заходів „Районної програми розвитку і підтримки малого та середнього підприємництва на 2013-2015 роки”, затвердженою рішеннями сесії районної ради № 22/6 від 12 грудня 2012 року .

         В економіці району зберігається тенденція щодо підвищення ролі підприємництва, у першу чергу малого та середнього бізнесу. Останнім часом відбувається стабільне збільшення кількісних показників суб’єктів малого та середнього підприємництва, як за рахунок збільшення кількості фізичних осіб-підприємців (переважно), так і за рахунок малих  і середніх підприємств.      

Станом на 01.01.2014 року мале та середнє підприємництво району представлено 1933 суб’єктами господарювання (зареєстрованими), з них:

  • 177 малих підприємств (стат.дані);
  • 10 середніх підприємств (стат.дані)
  • 1746 фізичних осіб-підприємців, із них 1623 платники податків (за даними Державного податкової інспекції у Станично-Луганському районі);

Протягом 2013 року суб’єктами господарювання сплачено до місцевого бюджету 17,0 млн. грн.

Кількість найманих працівників на малих та середніх підприємствах району станом на 01.10.2013 року дорівнює 1430 осіб, кількість найманих працівників, працюючих у фізичних осіб-підприємців – 582 особи. Середня заробітна плата найманих працівників сфери малого та середнього підприємництва району дорівнює в середньому 1370,0 грн.

У ході виконання заходів Районної програми розвитку і підтримки малого та середнього підприємництва на 2013–2015 роки була проведена робота щодо реалізації єдиної державної регуляторної політики, забезпечення матеріально-технічної, інформаційно-консультаційної, та кадрової підтримки малого та середнього підприємництва.

Юридичним сектором Станично-Луганської райдержадміністрації (а саме, робочою групою з регуляторної діяльності райдержадміністрації) постійно ведеться робота по недопущенню ухвалення нормативних документів, які не відповідають законодавству про захист економічної конкуренції і принципам державної регуляторної політики, щоквартально проводиться перегляд розпоряджень голови на виявлення регуляторних актів. Також надаються консультації підприємцям щодо виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». У ході підготовки та перевірки проектів розпоряджень райдержадміністрації, відповідальними особами проводяться заходи щодо дотримання процедури прийняття їх згідно законодавства. В грудні 2013 року проведено опитування відділів та підрозділів щодо планування подання до райдержадміністрації проектів регуляторних актів на 2014 рік. Встановлено, що прийняття таких актів у 2014 році не заплановано. До сільських та селищних рад району було направлено листи з необхідністю надання інформації про здійснення ними регуляторної діяльності, згідно вимог чинного законодавства.

З метою спрощення процедури отримання дозволів та погоджень в районі  діяв Єдиний дозвільний офіс, який з 30 грудня 2013 входить до складу Центру надання адміністративних послуг у Станично-Луганському районі, який забезпечено необхідним матеріально-технічним оснащенням.

 Станом на 25.12.2013 року до дозвільного офісу звернулося 76 осіб, видано 54 дозвільних документа, зареєстровано 8 декларацій, надана 157 консультацій.

Для оперативного вирішення актуальних питань, що стосуються підприємницької діяльності, при управлінні економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації утворена та постійно діє телефонна «гаряча лінія» для підприємців. За звітний період відбулося 100 сеансів «гарячої лінії».

Управлінням економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації сформовано реєстр вільних нежилих приміщень комунальної власності та розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, який, у разі отримання відповідної інформації, оновлюється. Станом на 01.01.2014 року в оренду передано 4 об’єкти загальною площею 742,4 м². До голів сільських та селищних рад району направлено запит щодо інформування управління економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації про наявність на відповідних територіях вільних нежилих приміщень комунальної власноті та передачу їх СГД-підприємцям у власність або в оренду, з метою оновлення відповідної бази даних на офіційному сайті райдержадміністрації.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації створено та постійно оновлюються розділи: «Економіка», підрозділ «Розвиток підприємництва» «Дозвільна система» та «Регуляторна політика», за потребою інформація також розміщується в розділі «Новини».

Активну інформаційно-консультаційну підтримку також надає Державна податкова інспекція у Станично-Луганському районі. Для платників податків протягом 2013 року проведено 12 семінарів та практикумів з питань застосування податкового законодавства, подачі звітності, адміністрування єдиного соціального внеску та інше, 12 засідань «круглого столу», 24 сеанси «гарячої лінії».

З метою надання консультацій та роз’яснень для громадян та підприємців сільської місцевості в районі працює пересувний консультаційний пункт, що надає консультації з питань започаткування  та ведення господарської діяльності у сільській місцевості. Протягом 2013 року було здійснено 17 виїздів у сільські населені пункти району та надано 129 консультацій.

Також вживались заходи щодо створення сприятливих умов для залучення населення до ведення підприємницької діяльності. Що, насамперед, стосується соціально незахищених категорій (інвалідів, жінок, звільнених у запас військовослужбовців, молоді).

Так, районним центром зайнятості протягом 2013 року було проведено 33 інформаційних семінари з орієнтації на підприємницьку діяльність для безробітних, в яких прийняло участь 493 особи, 12 презентацій професій для 127 безробітних. Підвищення кваліфікації з курсу «Підприємець-початківець» пройшли 9 осіб. За звітний період 9 безробітних отримали одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності на загальну суму 97734,55 грн. Проведено низку заходів з професійної орієнтації для молоді та випускників шкіл району – навчальні семінари, професіографічні екскурсії, ярмарки вакансій та інше, 26 заходів з професійної орієнтації молоді за участю 1644 учнів шкіл району.

                                       

Аналіз існуючої ситуації на споживчому ринку та тенденції

розвитку у сфері:

На території Станично-Луганського району розташовано 299 об’єктів роздрібної торгівлі.

Фірмова мережа в районі представлена 6 кіосками, три з яких належать ЗАТ “Коровай”, два - ТОВ «Укр-Вереск», один –ТОВ «Луганскмлин».

У районі діє споживче товариство «Станично-Луганське».

Очікуваний обсяг роздрібного товарообігу підприємств- юридичних  осіб  за  12 місяців 2013 року - 94,9 млн.грн.

Загальний товарообіг СТ «Станично-Луганське»  за 12 місяців                      2013  року склав   млн.  7,6  млн.грн. або 100,1 відсотка до попереднього року у діючих цінах.

         Послуги ресторанного господарства в районі надаються  на 66 об’єктах, з яких 41         - загальнодоступної мережи. Із загальної кількості об’єктів ресторанного господарства   - 43 розташовані в сільській місцевості.

         Очікуваний товарообіг ресторанного господарства підприємств- юридичних осіб за  12 місяців   2013р. складає  47,9 тис.грн.

         У 25 учбових закладах  учням запропоноване гаряче харчування, у т.ч. за рахунок бюджетних коштів 47,2 відсотки від загальної кількості учнів. У 6-ти школах їдальні відсутні, харчування учнів здійснюється в буфетах.

         В районі розташовано 79 об’єктів побутового обслуговування населення. Із загальної кількості  об’єктів  30 одиниць розташовано  в сільській місцевості.

Обсяг реалізованих послуг ( у діючих цінах) за січень-грудень 2013 року склав  41млн 243 тис.грн.

         Станом на 01.01.2014 року на підприємствах торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення відсутня заборгованість із заробітної плати та до Пенсійного фонду.

            У сільських населенних пунктах району здійснюється виїзне обслуговування, щодо надання побутових послуг, у тому числі по замовленню населення.

 

 

 

До уваги підприємств, організацій та підприємців району!

У рамках реалізації Програми «Українська ініціатива» Регіональною робочою групою Міжвідомчого центру з організації перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва продовжується до 25.12.2013 черговий набір претендентів на перепідготовку
у 2014 році (за рахунок державного бюджету)
на базі Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля.

Нагадуємо, що учасниками Програми можуть бути підприємства та організації будь-якого профілю та форми власності, які направляють для перепідготовки своїх спеціалістів, а також підприємці.

Програмою не передбачена перепідготовка державних службовців, керівників закладів освіти, наукових і медичних закладів, а також закордонних фірм і представництв, що не зареєстровані в Україні як юридичні особи.

Для проходження перепідготовки в університеті учасники Програми повинні мати:

- закінчену вищу освіту;

- досвід роботи на управлінських посадах більше 1 року;

- відповідати віковим критеріям (від 25 до 40 років).

Перелік документів та форми для заповнення претендентами розміщено на офіційному веб-сайті Департаменту економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації (http://economy.loga.gov.ua) у розділі «Підприємництво» (підрозділ «Програма перепідготовки управлінських кадрів для сфери підприємництва»). Обов’язково при собі необхідно мати оригінали диплома та паспорта.

Прийом документів здійснюється на паперових
(та електронних носіях – форми 1, 2, 3) у термін – до 25.12.2013
секретарем Регіональної робочої групи за адресою: пл. Героїв Великої Вітчизняної війни, буд. 3-а, м. Луганськ, Департамент економічного розвитку і торгівлі облдержадміністрації, кім. 415 або 521, тел.: (0642) 58-57-12, 53-32-19, 50-01-96. Довідки за тел. (06472)3-14-16

Інформація про стан виконання «Районної програми розвитку і підтримки малого та середнього підприємництва у Станично-Луганському районі на 2013-2015 роки» станом на 01.10.2013 року

Підтримка та розвиток підприємництва в районі здійснюється відповідно до заходів районної програми розвитку і підтримки малого та середнього підприємництва на 2013-2015 роки, затвердженою рішеннями районної ради № 22/6 від 12.12.2012 року .

Станом на 01.10.2013 року мале підприємництво району представлено 1900 суб’єктами малого підприємництва, з них:

  • 235 юридичних осіб (в т.ч. зареєстровано 84 фермерських господарства);
  • 1665 фізичних осіб-підприємців/платників податків (за даними Державного податкової інспекції у Станично-Луганському районі);

За 9 місяців 2013 року суб’єктами господарювання сплачено до місцевого бюджету 12,8 млн. грн.

Кількість найманих працівників на малих та середніх підприємствах району станом на 01.10.2013 року дорівнює 1430 осіб, кількість найманих працівників, працюючих у фізичних осіб-підприємців – 582 особи. Середня заробітна плата найманих працівників сфери малого та середнього підприємництва району дорівнює в середньому 1370,0 грн.

У ході виконання Районної програми розвитку і підтримки малого та середнього підприємництва на 2013–2015 роки була проведена робота щодо реалізації єдиної державної регуляторної політики, забезпечення матеріально-технічної, інформаційно-консультаційної, та кадрової підтримки малого та середнього підприємництва.

Юридичним сектором Станично-Луганської райдержадміністрації (а саме, робочою групою з регуляторної діяльності райдержадміністрації) постійно ведеться робота по недопущенню ухвалення нормативних документів, які не відповідають законодавству про захист економічної конкуренції і принципам державної регуляторної політики, щоквартально проводиться перегляд розпоряджень голови на виявлення регуляторних актів. Також надаються консультації підприємцям щодо виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». У ході підготовки та перевірки проектів розпоряджень райдержадміністрації, відповідальними особами проводяться заходи щодо дотримання процедури прийняття їх згідно законодавства. В грудні 2012 року проведено опитування відділів та підрозділів щодо планування подання до райдержадміністрації проектів регуляторних актів на 2013 рік. Встановлено, що прийняття таких на 2013 рік не заплановано. До сільських та селищних рад було направлено листи з необхідністю надання інформації про здійснення ними регуляторної діяльності згідно вимог чинного законодавства.

З метою спрощення процедури отримання дозволів та погоджень районі діє Єдиний дозвільний офіс, який працює за принципом організаційної єдності та має необхідне матеріально-технічне забезпечення. Після підключення до АІС РДДХ та отримання ключа ЕЦП реєстр документів ведеться в електронному вигляді. Протягом трьох кварталів 2013 року до дозвільного офісу звернулося 57 осіб, видано 42 дозвільних документи, зареєстровано 4 декларації, надана 138 консультації.

Крім того, для оперативного вирішення актуальних питань, що стосуються підприємницької діяльності, при управлінні економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації утворена та постійно діє телефонна «гаряча лінія» для підприємців. За звітний період відбулося 62 сеанси «гарячої телефонної лінії».

Управлінням економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації сформовано реєстр вільних приміщень комунальної власності та розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, який в разі отримання відповідної інформації буде оновлено. За період дії програм розвитку за попередніх років суб’єктам підприємництва вже передано в оренду 4 об’єкти вільних приміщень комунальної власності загальною площею 742,4 м². До сільських та селищних рад району направлено запит щодо інформування в змінах на їхній території за цим питанням з метою оновлення відповідної бази даних.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації створено та постійно оновлюються розділи: «Економіка», підрозділ «Розвиток підприємництва» «Дозвільна система» та «Регуляторна політика», за потребою інформація також розміщується в розділі «Новини».

Активну інформаційно-консультаційну підтримку також надає Державна податкова інспекція у Станично-Луганському районі. Для платників податків протягом трьох кварталів 2013 року проведено 9 семінарів та практикумів з питань змін в податковому законодавстві, 9 засідань «круглого столу», 18 сеансів «гарячої лінії».

З метою надання консультацій та роз’яснень для громадян та підприємців в районі працює пересувний консультаційний пункт, що надає консультації з питань започаткування бізнесу у сільській місцевості. Було здійснено 13 виїздів у сільські населені пункти та надано 115 консультацій.

Також вживались заходи щодо створення сприятливих умов для залучення населення до ведення підприємницької діяльності. Що, насамперед, стосується соціально незахищених категорій (інвалідів, жінок, звільнених у запас військовослужбовців, молоді).

Центром зайнятості протягом 9 місяців 2013 року проведено 22 інформаційних семінари з орієнтації на підприємницьку діяльність для безробітних, в яких прийняло участь 339 осіб, 9 презентацій професій для 102 безробітних. Підвищення кваліфікації з курсу «Підприємець-початківець» пройшли 9 осіб. За звітний період 7 безробітних отримали одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності в сумі 78233,61 грн. Проведено низку заходів з професійної орієнтації для молоді та випускників шкіл району – навчальні семінари, 5 заходів з професійної орієнтації молоді за участю 449 учнів шкіл району.

 

 

Щодо цінової ситуації

         За даними моніторингу середніх рівнів роздрібних цін на основні види продовольчих товарів станом на 07.05.2013 в порівнянні з 03.05.2013 знизилися ціни на крупи гречані – на 0,9%, яйця – на 4,1%,  картоплю – на 3,2%, цибулю ріпчасту – на 1,3%. Стабільними залишалися ціни на рис, хліб пшеничний з борошна першого ґатунку, хліб житньо-пшеничний, яловичину, свинину, птицю (тушки курячі), сало, борошно пшеничне, макаронні вироби, ковбасні вироби, молоко, сметану, масло вершкове, сир м’який, олію соняшникову, моркву, буряк.

 

Інформація про стан виконання «Районної програм  розвитку малого та середнього підприємництва у Станично-Луганському районі

на 2013-2015 роки станом на 01.04.2013 року

 

Підтримка малого підприємництва в районі здійснюється відповідно до заходів районної програми розвитку малого підприємництва на 2010-2012 роки, затвердженою рішеннями районної ради від 23.12.2009 року № 34/5.

Станом на 01.04.2013 року мале підприємництво району представлено 1803 суб’єктами малого підприємництва, з них:

  • 235 юридичних осіб (в т.ч. зареєстровано 84 фермерських господарств);
  • фізичних осіб-підприємців (платників податків) – 1433 осіб (за даними Державного податкової інспекції у Станично-Луганському районі);

За І квартал 2013 року суб’єктами господарювання сплачено до місцевого бюджету 4,1 млн. грн.

Кількість найманих працівників на малих та середніх підприємствах району станом на 01.04.2013 року дорівнює 1430 осіб, кількість найманих працівників, працюючих у фізичних осіб-підприємців – 582 особи. Середня заробітна плата найманих працівників сфери малого та середнього підприємництва району складає 1590,0 грн. Кількість платників податків – 1668 осіб, в т.ч. за видами – товариств з обмеженою відповідальністю – 69, приватних підприємств – 71, фермерських господарств – 76, інші – 19, фізичні особи-підприємці – 1430,

У ході виконання Районної програми розвитку малого підприємництва на 2010 – 2012 роки була проведена робота щодо реалізації єдиної державної регуляторної політики, забезпечення матеріально-технічної, інформаційно-консультаційної, та кадрової підтримки малого підприємництва.

Юридичним сектором Станично-Луганської РДА постійно ведеться робота по недопущенню ухвалення нормативних документів, які не відповідають законодавству про захист економічної конкуренції і принципам державної регуляторної політики. Також надаються консультації підприємцям щодо виконання вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності». У ході підготовки та перевірки проектів розпоряджень райдержадміністрації, відповідальними особами проводяться заходи щодо дотримання процедури прийняття їх згідно законодавства. В грудні 2012 року проведено опитування відділів та підрозділів щодо планування подання до райдержадміністрації проектів регуляторних актів на 2013 рік.

З метою спрощення процедури отримання дозволів та погоджень районі функціонує Єдиний дозвільний офіс, який працює за принципом організаційної єдності та має необхідне матеріально-технічне забезпечення. Після підключення до АІС РДДХ та отримання ключа ЕЦП реєстр документів ведеться в електронному вигляді. Протягом І кварталу 2013 року до дозвільного офісу звернулося 7 осіб, видано 1 дозвільний документ, зареєстровано 2 декларації, надана 71 консультація.

Крім того, для оперативного вирішення актуальних питань, що стосуються підприємницької діяльності, при управлінні економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації утворена та постійно діє телефонна «гаряча лінія» для підприємців. За звітний період відбулося 20 сеансів «гарячої телефонної лінії».

Управлінням економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації сформовано реєстр вільних приміщень комунальної власності та розміщено на офіційному веб-сайті райдержадміністрації, який щокварталу оновлюється. За період дії Програми 2010 – 2012 років суб’єктам підприємництва передано в оренду 4 об’єкти вільних приміщень комунальної власності  загальною площею 742,4 м². До сільських та селищних рад району надіслано запит з щоквартальним інформуванням щодо наявності вільних нежилих приміщень з метою оновлення відповідної бази даних.

На офіційному веб-сайті райдержадміністрації створено та постійно оновлюються розділи: «Підприємництво», «Дозвільна система» та «Регуляторна політика», за потребою інформація також розміщується в розділі «Новини».

Активну інформаційно-консультаційну підтримку надавала Державна податкова інспекція у Станично-Луганському районі . Для платників податків за І квартал 2013 року проведено 3 семінари та практикумів з питань змін в податковому законодавстві, 3 засідання „круглого столу”, 6 сеансів „гарячої лінії”.

З метою надання консультацій та роз’яснень для громадян та підприємців в районі працює пересувний консультаційний пункт, що надає консультації з питань започаткування бізнесу у сільській місцевості. Було здійснено 4  виїзди у сільські населенні пункти та надано 40 консультацій.

Також вживались заходи щодо створення сприятливих умов для залучення населення до ведення підприємницької діяльності. І це, насамперед, стосується соціально незахищених категорій (інвалідів, жінок, звільнених у запас військовослужбовців, молоді).

Центрами зайнятості протягом І кварталу 2013 року проведено 8 інформаційних семінарів з орієнтації на підприємницьку діяльність для безробітних, в яких прийняло участь 118 осіб, 3 презентації професій для 34 безробітних, пов’язаних із подальшою самозайнятістю. Підвищення кваліфікації з курсу «Підприємець-початківець» пройшли 3 особи. За звітний період 2 безробітних отримали одноразову допомогу для організації підприємницької діяльності в сумі 24186,97 грн. Проведено низку заходів з професійної орієнтації для молоді та випускників шкіл району – навчальні семінари, 8 заходів з професійної орієнтації молоді за участю 605 учнів шкіл району.

 

Районна Програма розвитку та підтримки малого та середнього підприємництва у Станично-Луганському районі на 2013-2015 роки

Стан розвитку малого підприємництва у районі за період дії «Районної програми розвитку малого підприємництва у Станично-Луганському районі на 2010-2012 роки»

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!

     Інформуємо про те, що український фонд підтримки підприємництва оголосив конкурс проектів малого підприємництва на отримання мікрокредиту.

В конкурсі беруть участь проекти, пов’язані з виробництвом, переробкою і збутом виробленої продукції, придбанням техніки, обладнання, новітніх технологій, будівництвом і реконструкцією виробничих приміщень.

Мікрокредити надаються на поворотній основі, за умови виконання зобов’язання щодо їх повернення та сплати відсотків за користування коштами на рівні 1,5 облікової ставки Національного банку України, яка діє на дату укладення договору про мікрокредитування в розмірі:

  •  Від 50000 до 100000 гривень  - на строк до одного року,
  • від 100001 до 250000 гривень – на строк до трьох років з відстроченням повернення основної суми зобов’язання до одного року.

Строк подачі заявок – не пізніше 02.11.2012 року. Документи приймаються за адресою: м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11, к.311, пн-пт: 9:00-17:00.

Докладніше з умов проведення конкурсу можна ознайомитися на сайтах Українського фонду підтримки підприємництва (www.ufpp.gov.ua) або Регіонального фонду підтримки підприємництва в Луганській області (www.rfpp.lg.ua).

Телефон для довідок: (044)502-11-48, (0642)58-00-77.

До уваги суб’єктів підприємницької діяльності!

     У жовтні поточного року Український фонд підтримки підприємництва ініціює проведення низки конкурсів. А саме:

  • про початок конкурсу на кращий бізнес-план серед молоді. Термін проведення конкурсу - з 02.10.2012 року по 02.11.2012 року. Для участі запрошуються молодь віком від 18 до 35 років, які ведуть підприємницьку діяльність або планують розпочати власну справу ;
  • про початок конкурсу з розробки сайту. Заявки на участь у конкурсі приймаються не пізніше 02 листопада 2012 року;
  • про початок конкурсу з розробки унікального логотипу
    і фірмового стилю
    . Заявки на участь у конкурсі приймаються не пізніше
    02 листопада 2012 року.
  • про початок конкурсу з розробки комплексної програми просування Фонду в інтернеті. Заявки
    на участь у конкурсі приймаються не пізніше 02 листопада 2012 року.

Положення про конкурси доступне на сайті Фонду: ufpp.gov.ua 

За додатковою інформацією звертатися за телефоном (044) 502-11-48.

Адреса Фонду: вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ,  01011.

Начальник                                                                    Г.А. ДОЛИНСЬКА

 

Шановні підприємці!

Понад десять років у першу неділю вересня відзначається ваше професійне свято – День підприємця.

Підприємці – це особливі люди, які не вагаючись беруть відповідальність за свою долю та долю близьких у свої руки, не чекають світлого майбутнього, а самі будують його.Незважаючи на світову фінансову кризу ви створюєте робочі місця для своїх співгромадян, забезпечуєте потребу населення у товарах широкого вжитку, розвиваєте виробництво та торговельну мережу у найвіддаленіших куточках району.Дякуємо Вам за високий професіоналізм та великий внесок у нашу загальну справу розбудови суверенної, демократичної, соціальної, правової держави.Шановні підприємці! Щиро вітаємо вас із Днем підприємця. Бажаємо великих успіхів у роботі, міцного здоров`я, миру і добра.

Нехай щастя та радість, благополуччя і злагода назавжди оселяться у домівках кожного із Вас.

 

З повагою,

начальник управління економіки Станично-Луганської РДА

Долинська Г.А.

Зразки заяв на участь у щорічному обласному конкурсі
«Кращий підприємець року»

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2
Станично-Луганська районна державна адміністрація
93600, Україна, смт. Станиця-Луганська, вул.Центральна, 25
Тел. (06472) 3-12-90, факс 3-12-89
Веб-сайт: http://stn.loga.gov.ua
E-mail: rga.stn@loga.gov.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.stn.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Станично-Луганська РДА