Сьогодні: четвер, 21 вересня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи цікавим є для Вас наповнення нашого сайту?
Проголосувало: 963
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Станично-Луганська РДАДіяльність РДАЕкономіка
Енергозбереження

Про виставкову діяльність

 

Енергонезалежність та економічне зростання країни - на сьогодні ключові питання розвитку нашої Держави і добробуту кожного громадянина. Широке впровадження енергоефективних заходів у різних сферах економіки та злагоджені дії влади, бізнесу та громадськості у цьому напрямку дозволять не лише пожвавити економіку країни, надати поштовх для розвитку малого та середнього бізнесу, створити нові робочі місця, забезпечити додаткові надходження до бюджетів усіх рівнів, а й в найближчому майбутньому досягти енергетичної незалежності України.

З  метою  налагодження  діалогу  між  владою, бізнесом та громадськістю 11-13 квітня 2017 року у виставковому центі «КиївЕкспоПлаза» (м. Київ, вул. Салютна, 2-Б) відбудеться четверта національна виставка-форум «Незалежна теплоенергетика».

Організатор заходу - виставкова компанія «Євроіндекс».

Офіційна підтримка Держенергоефективності.

Експозиція виставки представить теплогенерувальне обладнання — твердопаливні котли і модульні теплопункти, теплові насоси, геліоколектори; тверде біопаливо та обладнання для його виробництва; сучасні технології та матеріали для термомодернізації і термосанації будівель.

Виставку супроводжуватиме форум, який включає 3 тематичні дні: Енергоефективні рішення для нежитлового фонду; Біоенергетичний День; Енергоефективні рішення для житлового фонду: ОСББ і приватних домогосподарств.  Ознайомитись  з  детальною програмою можна на сайті: www.t-energy.com.ua.

Враховуючи актуальність тематики заходу, запрошуємо керівників та фахівців районних державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування, а також керівників комунальних підприємств взяти участь у роботі виставки-форуму «Незалежна теплоенергетика».

Участь у заході - безкоштовна.

Для участі у заході необхідно зареєструватись, заповнивши анкету, на раніше вказаному сайті 

Енергоефективний будинок

http://saee.gov.ua/uploads/saveenergyhome.mp4

Енергоефективна квартира 

http://saee.gov.ua/uploads/saveenergyflat.mp4

Енергоефективне ОСББ

http://saee.gov.ua/uploads/osbbpower.mp4

Управління економічного розвитку і торгівлі повідомляє населення про нові Урядові програми з «теплих» кредитів  які допомагають  українцям утеплювати свої домівки, а також дає змогу населенню швидко провести енергомодернізацію житла з мінімальними власними капіталовкладеннями й на виході отримати зменшені комунальні рахунки.  Завдяки Урядовій та місцевим програмам здешевлення «теплих» кредитів можна вигідно впроваджувати енергоефективні заходи за половину та менше їх ринкової вартості. При цьому, основним результатом робіт  будуть не лише зекономлені на матеріалах кошти, а й скорочене споживання енергоресурсів і, як наслідок,  менші рахунки за комунальні послуги.

http://old.stn.loga.gov.ua/netcat_files/userfiles/286/2017/ПОСТ_1_Прес-конференція.doc

http://old.stn.loga.gov.ua/netcat_files/userfiles/286/2017/Пост_2_бізнес_16.02.2017.doc

http://old.stn.loga.gov.ua/netcat_files/userfiles/286/2017/Пост_3_місцева_підтримка_16.02.2017.doc

http://old.stn.loga.gov.ua/netcat_files/userfiles/286/2017/Пост_4_ПРИВАТ_16.02.2017.doc

http://old.stn.loga.gov.ua/netcat_files/userfiles/286/2017/3_ПОСТ_ОСББ_ІНФОГРАФІКА_оновлено_21.02.2017.doc

Власники вітрових та сонячних електроустановок потужністю до 30 кВт можуть стати енергонезалежними та продавати вироблену електроенергію в мережу за новими "зеленими" тарифами

Держенергоефективності інформує, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики і комунальних послуг, встановила нові “зелені” тарифи на електроенергію, вироблену сонячними та вітровими установками приватних домогосподарств.

Так, тарифи на електроенергію, згенеровану сонячними електроустановками потужністю до 30 кВт, які вмонтовано на дахах та/або фасадах приватних домогосподарств, залежать від періоду введення в експлуатацію установки:

з 01 квітня 2013 року по 31 грудня 2014 року – 987,44 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2015 року по 30 червня 2015 року – 888,10 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 липня 2015 року по 31 грудня 2015 року – 551,54 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2016 року по 31 грудня 2016 року – 523,37 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2017 року по 31 грудня 2019 року – 498,17 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2024 року – 447,76 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2029 року – 398,83 коп/кВт•год (без ПДВ).

Тарифи на електроенергію, вироблену вітровими установками потужністю до 30 кВт, теж різні і залежать від дати запуску установки:

з 01 липня 2015 року по 31 грудня 2019 року – 320,25 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2020 року по 31 грудня 2024 року – 287,63 коп/кВт•год (без ПДВ);

з 01 січня 2025 року по 31 грудня 2029 року – 256,50 коп/кВт•год (без ПДВ).

Держенергоефективності зазначає, що високий рівень “зелених” тарифів в Україні, у порівнянні з багатьма європейськими країнами, дозволяє зробити висновок: усім приватним домогосподарствам, які прагнуть стати не лише енергонезалежними, а ще й заробляти на продажу "зеленої" електроенергії в загальну мережу, варто встановлювати сонячну чи вітрову установку саме сьогодні. Наприклад, у 2016 році такою можливістю скористалося ще близько півтисячі приватних домогосподарств.

В Україні з моменту встановлення у 2015 році "зеленого" тарифу на закупівлю електроенергії, вироблену установками потужністю до 30 кВт, стрімко зростає кількість домогосподарств, які переходять на "чисті" джерела, на що звертає увагу Держенергоефективності. Ще у 3-ому кварталі 2015 році зафіксовано збільшення їх кількості на 40%, у 4-ому кварталі того ж року – вже на 84%. Подібна динаміка зберіглася і у 2016 році. Як бачимо, чимало українців усвідомлюють переваги використання відновлюваних джерел енергії, а Держава готова їм у цьому допомогти.

Довідково:

З постановою НКРЕКП від 29.12.2016 р. № 2382 можна ознайомитися за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?id=23073.

Управління комунікації та зв'язків з громадськістю Держенергоефективності

Урядова програма з енергоефективності діє, і навіть у новорічні свята ОСББ вже залучили більше 400 тис. грн на утеплення будинків

Незважаючи на період новорічних свят та початок нового бюджетного року, Урядова програма з енергоефективності продовжує успішно діяти та допомагати українцям утеплювати свої домівки. Так, з 3 по 6 січня 2017 року, ще 5 ОСББ подбали про утеплення власних осель і стали учасниками програми «теплих» кредитів, залучивши 416 тис. грн на придбання різних матеріалів та обладнання для впровадження енергоефективних заходів у своїх багатоповерхівках.

Як бачимо, результати щотижневого моніторингу дії програми, який проводиться Держенергоефективності, свідчать, що попри зиму, холоднечу, свята та інші фактори, населення не зупинити на шляху до утеплення власного житла. Це дає підстави вважати, що програма стала не просто фінансовою допомогою на енергоефективні заходи, а й справжнім стимулом замислитися про енергозбереження, змінити поведінку і звички на енергоощадні та зробити необхідні кроки, аби споживати менше енергоресурсів, заощаджувати більше коштів сімейного бюджету і, при цьому, жити в комфорті.

Така активність ОСББ у святкові дні початку нового року дозволяє припустити, що у 2017 році програма буде такою ж популярною серед ОСББ, як і минулого року.

Так, за даними Держенергоефективності, у 2016 році ОСББ реалізовано 435 проектів з підвищення енергоефективності у багатоповерхівках, що у 2,2 рази більше ніж у 2015 році. На ці цілі ними залучено 61 млн гривень, що у 3,6 разів більше ніж у 2015 році.

Варто зазначити, що позитивний досвід участі у програмі у попередні роки надихнув деякі ОСББ у 2016 році звернутися за допомогою повторно і залучити в десятки разів більші суми кошти для проведення комплексної термомодернізації багатоповерхівок.

Чому ж ОСББ так приваблює участь в Урядовій програмі з енергоефективності? Секрет її успішності – механізм співфінансування, покладений в основу програми. ОСББ-учасники програми мають нагоду отримати з держбюджету щонайменше 40%-ву компенсацію коштів, залучених на обладнання та матеріали для утеплення будинку. Якщо в ОСББ є отримувачі субсидій, то вони гарантовано отримують збільшений розмір відшкодування – 70%.

Держенергоефективності звертає увагу, що окрім державної допомоги, чимало ОСББ можуть розраховувати й на додаткову компенсацію відсотків чи суми за кредитом від місцевої влади. В деяких областях та містах сума відшкодування з місцевих бюджетів складає від 20% до 50%. Це означає, що у деяких регіонах сумарний розмір компенсації суми коштів, залучених на термомодернізацію багатоповерхівки, може сягнути 70% і більше.

Крім цього, додатковими перевагами програми є відсутність корупційних ризиків: виключено потребу контактувати з чиновниками та відсутня можливість штучного завищення вартості енергоефективних товарів учасниками програми.

Важливо й те, що учасники програми не обмежені у виборі виробників чи продавців енергоефективних товарів, надавачів послуг і робіт з їх встановлення.

Довідково. 

Про місцеві програми відшкодування частини відсотків або суми «теплого» кредиту можна дізнатися з Інтерактивної карти на сайті Держенергоефективності за посиланням http://saee.gov.ua/uk/programs/map

З питань участі в Урядовій програмі з енергоефективності звертайтеся до Call-центру при Держенергоефективності за тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57 та e-mail: energoefect@saee.gov.ua, energoefect2@saee.gov.ua, energoefect3@saee.gov.ua.

 

Управління комунікації та зв’язків з громадськістю Держенергоефективності

 

Енергоефективний калькулятор

 

 

 

До уваги населення, підприємств, установ та організацій !

 

Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України (далі - Агентство) інформує, що 8 квітня 2015 року Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова №231 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. № 243 і від 17 жовтня 2011 р. № 1056», яка спрямована на стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів та встановлення (заміни) котлів, окрім газових.

 

Прийняття даного документу дозволить запровадити в Україні на національному рівні прозорий механізм стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів відповідно до кращих європейських практик.

 

Наразі, визначено перелік енергоефективного обладнання та матеріалів, які можна придбати в кредит та отримати компенсацію (30% - для індивідуальних будинків, квартир; 40% - для ОСББ, ЖБК), зокрема для: утеплення фасадів, горищ та фундаментів; модернізації системи освітлення; встановлення енергозберігаючих вікон; встановлення засобів обліку теплової енергії та води; облаштування індивідуальних теплових пунктів; встановлення теплових насосів; встановлення сонячних колекторів; заміни радіаторів опалення тощо, який буде оприлюднено найближчим часом.

 

За підрахунками Агентства, проведення комплексної термомодернізації житлових будинків дозволить заощадити до 50% енергії, що споживається нині.

 

На реалізацію механізму стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів у 2015 році планується спрямувати 344 млн. грн. У разі необхідності, в поточному році може бути додатково спрямовано ще 147 млн. грн.

 

На отримання компенсації можуть розраховувати як фізичні особи - мешканці приватних будинків та квартир, так і організовані об'єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та житлово-будівельних кооперативів (ЖБК).

 

Реалізовувати ці ініціативи Агентство планує у співпраці з провідними державними банками: ПАТ АБ «Укргазбанк», «Державний експортно-імпортний банк України» та ПАТ «Державний ощадбанк України».

 

Механізм для ОСББ та ЖБК працюватиме за принципом нині діючого механізму компенсації 20% суми кредиту на придбання «негазового» котла.

 

Запропонований Агентством механізм дозволить підвищити ефективність використання бюджетних коштів, оптимально розподілити ризики та контроль за цільовим використанням коштів між державою та банками - учасниками програми, мінімізувати втручання держави в оцінку інвестиційних проектів, їх відбір та верифікацію, що нівелюватиме корупційні ризики.

 

З метою проведення роз'яснювальної роботи в частині економічних, технічних та правових засад участі населення в програмі отримання державної підтримки на впровадження енергоефективних заходів 27 квітня 2015 року Агентством було створено Саll-центр.

 

Саll-центр з проведення роз'яснювальної роботи в частині економічних, технічних та правових засад участі населення, ОСББ, ЖБК в програмі отримання державної підтримки на впровадження енергоефективних заходів працює з 09:00 до 17:30 (крім вихідних та святкових днів), тел.: 044 292-32-57, E-mail: energoefect@saee.gov.ua .

 

 

 

 

МОНІТОРИНГ РОЗВИТКУ ЗА 9 МІСЯЦІВ 2012 РОКУ

РАЙОННА ПРОГРАМА
енергоефективності Станично-Луганського району
на 2012-2015 роки

 

        1.    Загальні положення

Забезпечення енергетичної безпеки України в умовах ринкової економіки потребує вирішення певних стратегічних проблем, серед яких чільне місце займає проблема ефективності використання енергії. Україна більше як на 50% залежить від імпорту первинних ПЕР.
Ефективне використання паливно-енергетичних ресурсів, його економія, без сумніву, можна вважати головним важелем у подоланні кризи в економіці, досягненні соціальної, психологічної і політичної рівноваги в суспільстві.
Проблеми неефективного використання енергоресурсів є в усіх секторах економіки району і, в першу чергу, у виробництві, транспортуванні та споживанні теплоенергії. Це призводить до збільшення витрат енергоресурсів, які в структурі собівартості витрат на виробництво товарів та послуг неминуче призводять до зниження видатків місцевих бюджетів на оплату праці, соціальні виплати, зменшення обсягів власних обігових коштів, ускладнення інвестування в модернізацію виробничих фондів і технологій, низки інших негативних факторів.
Системи централізованого водопостачання та водовіведення характеризуться високою енергозатратністю, значними втратами води, моральною та фізичною зношеністю обладнання.
Стрімке зростання вартості енергоносіїв гостро ставить проблему вирішення питання раціонального та ефективного використання ПЕР.

Необхідність скорочення питомого споживання паливно-енергетичних ресурсів є об’єктивно-необхідним фактором розвитку економіки, тобто питання економії є першочерговим у діяльності господарських і владних структур.
Дана Програма визначає засади, обсяги, показники, напрямки та завдання підвищення енергоефективності бюджетних закладів району.

Мета Програми – зменшення енергоємності виробництва одиниці продукції, виконаних робіт, наданих послуг; скорочення рівня виробничих витрат та невиробничих втрат ПЕР і води; оптимізація паливно-енергетичного балансу району; відносне скорочення  бюджетних видатків на використання ПЕР та води в бюджетних установах; підвищення культури споживання.



Загальні засади та використані підходи:
•    Застосування кращої практики України щодо ефективності споживання енергії бюджетними закладами.
•    Переміщення акцентів на органи місцевого самоврядування щодо відповідальності за ефективне споживання енергії та відновлення енергетичного майна бюджетних закладів.
•    Програма побудована за принципом відкритої системи, в яку в будь-який час можна вносити зміни та корективи.
•    Подальший процес виконання програми зводиться до поступового покращення показників шляхом поетапного здійснення інвестиційних проектів.
•    Програма складається з блоків – освіта, охорона здоров’я, культура, органи місцевого самоврядування.
•    Програма спрямована на розвиток шляхом здійснення інвестиційних проектів спільного фінансування.

         2.    Критерії оцінки досягнення мети Програми

Для приоритетних об’єктів бюджетної сфери критерієм підходу до реконструкції має виступати надійність теплопостачання разом з енергетичною ефективністю.
Перелік показників та примірні розрахунки, за якими здійснюватиметься кінцева оцінка досягнення мети Програми:
-    зменшення рівня втрат паливно-енергетичних ресурсів;
-    відносне скорочення обсягу бюджетних видатків;
-    обсяг залученого фінансування, яке спрямовуватиметься на фінансування заходів Програми;
-    забезпечення економії бюджетних коштів (за умови дотримання відповідних вимог щодо охорони праці, санітарних норм та правил тощо) на утримання бюджетних установ, за рахунок запровадження відповідних заходів та проектів.

             3.    Шляхи підвищення енергоефективності

-    Проведення енергоаудиту.
-    Модернізація діючих котелень, підвищення ефективності діючих систем теплопостачання.
-    Переведення котелень на альтернативні види палива.
-    Переведення котелень на електроопалення. Встановлення акумуляторів теплової енергії в сполученні з електро- теплопідігрівачами, агрегатами для використання нічного (пільгового) тарифу на електроенергію.
-    Перекладка тепломереж, використання попередньо-ізольованих труб.
-    Утеплення та ущільнення будівель.
-    Заміна віконних та дверних блоків.
-    Заміна приладів освітлення.

Першочерговими напрямками впровадження енергоефективних проектів
- Для збереження теплової енергії здійснюватимуться заходи по утепленню входів та тепломереж, проводитиметься робота по ремонту та заміні трубопроводів теплопостачання
- Активно запроваджуватиметься електроопалення дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів. Планується переведення навчальних закладів району сільської місцевості на електричне опалення та гаряче водопостачання, переведення навчальних закладів з централізованого на локальне теплопостачання (будівництво автономних котелень за новими технологіями з використанням різних видів енергоносіїв – газу, електроенергії, тирси), проведення робіт з модернізації опалювальних котлів для їх роботи на відходах деревини та інших видах палива (крім природного газу), застосування енергоефективних освітлювальних приладів.
- Скорочення споживання природного газу шляхом підвищення ефективності діючих котелень та переводом котелень на альтернативні види палива.


Для бюджетних установ завданнями технічного (технологічного) характеру є такі заходи:

-    переведення власних паливних господарств на альтернативні види палива;
-    запровадження автономних систем електроопалення і водопідігріву акумуляційного типу;
-    встановлення приладів обліку теплової енергії, холодної води та двотарифних лічильників електроенергії;
-    заміна чи утеплення вхідних дверей та вікон;
-    зовнішнє та внутрішнє утеплення стін;
-    модернізація чи заміна систем опалення в адміністративних будівлях;
-    заміна ламп розжарювання на енергоощадні лампи.
 

РАЙОННА ПРОГРАМА енергоефективності Станично-Луганського району на 2012-2015 роки

Перелік заходів до ПРОГРАМИ енергоефективності 2012-2015

||
Станично-Луганська районна державна адміністрація
93600, Україна, смт. Станиця-Луганська, вул.Центральна, 25
Тел. (06472) 3-12-90, факс 3-12-89
Веб-сайт: http://stn.loga.gov.ua
E-mail: rga.stn@loga.gov.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.stn.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Станично-Луганська РДА