Сьогодні: середа, 26 квітня 2017  
ПошукПошук:

ОпитуванняОпитування

Чи цікавим є для Вас наповнення нашого сайту?
Проголосувало: 962
Посилання
Офіційне Інтернет-представництво Президента України
Веб-портал органiв виконавчої влади України
Луганська обласна державна адміністрація

Станично-Луганська РДАДіяльність РДАРДА і громадськість
Заходи за зверненнями громадян

Увага! Луганський обласний контактний центр повідомляє.

З метою оперативної допомоги громадянам у вирішенні нагальних питань, усунення недосконалості в роботі органів виконавчої влади, а також для надання довідково - консультативної допомоги на базі ДУ «Луганський обласний контактний центр» працює телефонна «гаряча лінія» Луганської обласної державної адміністрації.

Телефони «гарячої лінії»:  050-169-12-94      050-878-23-74     097-340-99-70      093-153-28-59 Дзвінки згідно з тарифами оператору мобільного зв’язку.

Оператори обласного контактного центру приймають дзвінки крім святкових та вихідних днів за наступним графіком: понеділок-четвер з  8:00 до 17:00, п’ятниця з 8:00 до 15:45 

Про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли до райдержадміністрації за січень 2016 року.

За січень 2016 року у відділі контролю Станично-Луганської райдержадміністрації зареєстровано 188 звернень.

Письмових - 22, з них через органи вищого рівня (облдержадміністрацію) – 6.

Через Урядову Гарячу Лінію – 164 звернення. Основні питання пов’язані із соціальною сферою, а саме: надання матеріальної допомоги особам, які опинилися у скрутному матеріальному становищі - 85; призначення субсидії - 39; соціальні виплати - 11; про надання медикаментів на безоплатній основі – 7; питання ЖКХ - 7; інші – 14.

Найбільше число звернень надійшло від мешканців Петрівської, Станично-Луганської селищних рад, Великочернигівської та Верхньобогданівської  сільських рад.

Найбільша чисельність звернень надійшла від найменш соціально-захищених категорій громадян.

Робота щодо вдосконалення діяльності з питань розгляду звернень громадян триває.

ІНФОРМАЦІЯ

про хід виконання у 2015 році

 Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008

«Про першочергові заходи забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»

У 2015 році Станично-Луганською райдержадміністрацією, органами влади на місцях приймаються заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, згідно норм Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109, зокрема:

До п.п.1-3 ст.1. При розгляді заяв і скарг в райдержадміністрації додержуються вимоги в частині термінів розгляду, об’єктивності прийнятих рішень, надання письмових повідомлень заявникам, роз’яснень у разі відмови в задоволенні вимог заявника. Проводиться робота з управліннями та структурними підрозділами щодо виконавської дисципліни.

До п.4. ст. 1. За 2015 рік, звернень, визначених пунктом 4, від учасників бойових дій АТО - не надходило.

До п.5 ст. 1. Особлива увага приділяється таким категоріям громадян, як: учасники ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, ветерани війни та праці, інваліди, одинокі матері, багатодітні сім’ї. Всього за 2015 рік до райдержадміністрації від даних категорій надійшло 37 звернень, які розглянуто в установлені законодавством терміни.

До п.6. ст.1. У зв’язку з проведенням на території району АТО, перевірки структурних підрозділів райдержадміністрації на організацію роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян у 2015 році – не проводились.

До п.п.7,8 ст.1. В ході роботи райдержадміністрації у 2015 році щодо додержання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109, деякі питання зі звернення громадян були винесені на розгляд на засіданні апаратних нарад.

До п.9 ст. 1. Згідно річних графіків, затверджених розпорядженням голови райдержадміністрації від 25.05.2015 № 76, проводились наступні заходи: керівником райдержадміністрації, за участю заступників голови райдержадміністрації – щопонеділка з 8.00 до 16.30 годин – прийом громадян; перший, третій вівторок та четвер – прийом громадян заступниками голови з 8.00 до 16.30 годин; проводяться особисті виїзні прийоми за місцем проживання громадян у дні визначені графіком особистого прийому головою та заступниками голови  районної держадміністрації на 2015 рік; щоденно працює телефон довіри (31292).

До п.1 ст.5 Перевірок, щодо організації роботи зі зверненнями громадян, у зв’язку з проведенням на території району АТО, у 2015 році – не проводилось.

До п.2 ст.5 Узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян оприлюднені на веб-сайті – 10.07.2015, 29.10.2015р.

У 2015 році проведено 25 засідань комісії по зверненням громадян на яких розглядались питання надання матеріальної допомоги, призначення субсидії, земельні питання та інше.

До п.5 ст.5 Ведеться робота та аналіз питань, порушених у зверненнях громадян, особливо повторних. Результати аналітичної роботи враховуються у практичній роботі райдержадміністрації та структурних підрозділів.

До п.1 ст.6 Графіки особистого прийому громадян головою райдержадміністрації та його заступниками, затверджені на 2015 рік розпорядженням голови райдержадміністрації від 25.05.2015 № 76. висвітлені на сайті райдержадміністрації та розміщені на дошці оголошень райдержадміністрації. За 2015 рік на особистих прийомах голови райдержадміністрації було прийнято 22 громадянина, в т.ч. 6 - на виїзних прийомах.

На 2015 рік в планах роботи райдержадміністрації, її структурних підрозділах передбачено заходи щодо забезпечення безумовного виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» і Указів Президента України від 07.02.2008 №109, та реалізації громадянами конституційного права на звернення, та своєчасності відповідей на звернення громадян.

Робота в цьому напрямку триває. Виконавцям щодекадно надсилаються нагадування, щодо термінів виконання звернень громадян. Надсилаються листи керівникам управлінь та відділів райдержадміністрації, щодо своєчасного виконання доручень наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації з розгляду звернень громадян. Постійно надається практична та методична допомога щодо роботи зі зверненнями громадян.

Керівник апарату Станично-Луганської райдержадміністрації       О.М.ГАВРИШ

Особистий прийом громадян

19.11.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулась мешканка смт. Станиця Луганська стосовно виділення матеріальної допомоги. За результатами розгляду надано доручення керівникам відповідних служб району для вжиття відповідних заходів та надання обґрунтованих роз’яснень з піднятих питань.

         

 

Особистий прийом громадян

04.11.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулася мешканка смт.Станиця Луганська стосовно газифікації будинку, мешканець с. Пшеничне з питання призначення будинку житловим. Всі питання було розглянуто із залученням керівників згідно компетенції. За результатами надано доручення щодо надання можливої допомоги з вирішення даних питань.

Звіт про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Станично-Луганської райдержадміністрації

за  9 місяців  2013  року

Одним з головних видів діяльності райдержадміністрації є робота зі зверненнями громадян, яка носить системний характер та направлена на своєчасний і в повному об'ємі розгляду звернень громадян. Дана робота ведеться згідно Законів України „Про звернення громадян”,  «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи про забезпечення реалізації і гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади і органів місцевого самоврядування”. Для досягнення позитивних результатів та виконання всіх вищезазначених актів цю роботу необхідно проводити сумісно з органами місцевого самоврядування.

 За результатами проведеного аналізу розгляду звернень громадян, які надійшли до районної державної адміністрації зроблено наступі висновки.

         За 9 місяців 2013 року до райдержадміністрації надійшло 251 звернення, за аналогічний період минулого року 247 звернень, що на 4 звернення більше, ніж за аналогічний період минулого року. Письмових звернень – 152 (143). Через органи вищого рівня - 98( 79). Кількість звернень громадян до органів вищого рівня збільшилась у зв’язку з введення  Урядової гарячої лінії. Заявники звертаються відразу за телефоном „гарячої лінії”, як тільки виникають проблеми,  та не звертаються до органів місцевого самоврядування та органів виконавчої влади на місцях. Тому у серпні поточного року було підготовлено замітку в районну газету „Время”  №32 від 16.08.13 „Щодо звернень громадян до органів вищого рівня” де надано обґрунтовані роз’яснення стосовно звернень громадян зі своїми проблемами спочатку до органів місцевого самоврядування або органів виконавчої влади на місцях для своєчасного реагування та скорочення часу для вирішення піднятих питань.

 Через Секретаріат Президента України – 14 (12), Кабінет  Міністрів України 5 (8), облдержадміністрацію – 30 (29),  49 (33) через „Урядову  гарячу   лінію”, від обласної ради-3, прокуратури району-1. Також надійшло 9 (9) – Депутатських звернень.

 25 звернень надійшло з „гарячої лінії” голови облдержадміністрації Пристюка В.М..(15 - 2012 рік) Всі звернення розглянуто у найкоротший термін та надано обґрунтовані роз’яснення заявникам. Надійшло 2 звернення з особистого прийому голови облдержадміністрації Пристюка В.М. від 31.05.13 з питання проведення газифікації у с. В. Мінченок та від 06.08.13 стосовно переоформлення земельної ділянки та надання матеріальної допомоги,  надійшло звернення з особистого прийому заступника голови облдержадміністрації Івченко А.Г. від 11.07.13 з питання присвоєння звання „Мати-героїня”,  також у вересні надійшло 3 звернення за підсумками виїзного прийому громадян заступника голови облдержадміністрації Івченко А.Г. Питання відносились до соціальної сфери: ремонт Миколаївської амбулаторії, прискорення проходження коштів через казначейство та виділення коштів на завершення прибудова до ДС№2.

 

На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 99 звернень (141), що  на 42 звернень менше , ніж у минулому році.  Громадян звернулося 141. На контролі знаходилося – 64 звернення. Всі звернення розглянуто із залученням відповідних керівників до компетенції яких входять питання з якими звертаються мешканці району.

         За звітний період проведено 15 (14) виїзних прийомів громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації. Прийом проходив у наступних населених пунктах району: Миколаївка (2), смт. Станиця Луганська (3), Комишне, с.Розквіт, с. Гарасимівка, с. Н. Вільхова, с. Н. Тепле, с. Валуйське,  с. Червоний Жовтень та с. Передільське, смт. Петрівка, с. Широкий. За результатами прийомів всього звернулось 90 громадян, розглянуто  159 питань. На контроль було поставлено 35 питань. На всі інші надано роз’яснення на місці керівниками відповідних служб району.   

         Проведення виїзних прийомів висвітлюється через засоби масової інформації. Постійно проводиться аналіз виконання доручень голови райдержадміністрації, наданих під час виїзних прийомів.  За результатами виїзних прийомів опубліковано статті в районній газеті „Время” : „З особливою увагою до звернень громадян”, „Гострі питання територій не повинні залишатися без відповіді”, „У прямому діалозі з людьми”, „Все рішаємо”, „Про проблеми Широкого - з вуст простих людей”, „Перешкоди на шляху чи шляхи, як перешкоди”  та інші.    

         Кількість колективних звернень складає 27 (33). Взагалі ці звернення стосуються проблем окремих територій. Це: звернення мешканців с. В. Чернігівка щодо видобутку сланцевого газу на території, звернення мешканців Кіндрашівська Нова щодо функціонування медичного закладу, звернення мешканців смт. Петрівка щодо земельних часток(паїв) та звернення мешканців Петрівської селищної ради стосовно температурного режиму у школі, звернення стосовно ремонту дороги вул. Кірова, с. Червоний Жовтень, питання стосовно завершення проведення газифікації у с. В. Мінченок та багато інших питань. Кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації з урахуванням колективних звернень складає 635 ( 750). Кількість повторних звернень  – 14 (12). Також надійшло -10 (2012 – 7) запитів на публічну інформацію. Всі відповіді надано згідно встановлених термінів.

         За 9 місяців 2013  року в листах та на особистому прийомі було порушено 251 ( 247)  питання.

Найбільша кількість звернень надходить з питань комунального, дорожнього господарства та благоустрою – 64 звернень  (68).

Також в заявах порушуються питання сільського господарства – 34 (34). Ці питання,  стосуються  індивідуального землекористування, надання в оренду землі,  розрахунків по орендній платі за земельні паї та інші.

Значна кількість питань в заявах громадян приділяється проблемам соціальної забезпеченості  33 (32). Це надання матеріальної допомоги, стосовно нарахування заробітної плати, щодо соціальних виплат, стосовно призначення пільгової пенсії, позбавлення соціального працівника, призначення субсидії  та інші

Піднімались питання щодо забезпечення законності та охорони правопорядку – 5 (2), житлові питання – 18 (27), охорони здоров’я – 13 (13), освіти – 15 (15), праці – 9 (7) та інші-55.

Щодо структури звернень за їх видами: пропозиції (зауваження) –, заяви (клопотання) - 245  ,  скарги -  6 ,  інформаційні запити -10 .

Найбільше число звернень надійшло від мешканців Станично-Луганської, Петрівської селищних рад,  Валуйської, Вільхівської та Н. Теплівської   сільських рад.

Значна кількість звернень надійшла від найменш соціально-захищених категорій громадян від учасників війни - 7, ветеранів праці та пенсіонерів - 74, багатодітних та одиноких матерів – 16 та від осіб, які постраждали від аварії на ЧАЕС-2.  Аналіз цих звернень показує, що головними питаннями, що ставлять заявники, є питання соціального захисту та дорожньо-комунального господарства.

Станично-Луганською райдержадміністрацією впроваджуються заходи, які сприяють підвищенню ефективності роботи зі зверненнями громадян, забезпеченню кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників.

          За звітний період 108 (102) питань вирішено позитивно. Це спилювання дерев, підключення до газопостачання та електропостачання, надання матеріальної допомоги, підсипка дороги, погашення заборгованості із заробітної плати, виплата соціальної допомоги, призначення соціального працівника, привезення плит перекриття та щебня, шлакоблоку, підвіз дітей до школи, видача державних актів, транспортне забезпечення, стосовно напруги в електромережі та інші. На всі звернення громадян, які потребують роз’яснень, надаються обґрунтовані інформації щодо порушених питань.

         Головною проблемою при вирішенні питань, з якими звертаються громадяни, є проблема відсутності коштів. Це завершення будівництва прибудови у Валуйській школі СШ № 1, ремонт автодороги у с. Гарасимівка,  будівництво водопроводу у с. Н. Вільхова ( Глушанка), будівництво водогону до смт. Станиця Луганська, газифікація с. Верхній  Мінченок,  реконструкція дитячого садка №2 на кв. Молодіжний, будівництво мінікотельної Станично-Луганської ЗОШ№1, розширення мереж водопостачання по вул. Мира, Мічуріна, с. Н. Вільхова, ремонт дороги с. Червоний Жовтень та багато інших. Ці питання стоять на додатковому контролі та включені у перелік об’єктів, які пропонуються для фінансування з державного бюджету.

Станично-Луганською райдержадміністрацією затверджено заходи по  виконанню Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

         Особлива увага приділяється обов’язковому забезпеченню прийому громадян у максимально зручний час для заявників. У зв’язку з цим, в Станично-Луганській райдержадміністрації забезпечено щоденний прийом громадян головою райдержадміністрації та заступниками голови, згідно затвердженого графіку прийому від 29.12.2012 розпорядженням голови райдержадміністрації № 844. В графіку прийому встановлено виїзні прийоми для керівництва райдержадміністрації та  день прийому ветеранів. Це дозволяє багато питань вирішувати на місцях,  своєчасно виявляти актуальні нагальні проблеми. Також розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.03.13 №50 затверджено графіки проведення «гарячої та прямої» телефонних ліній голови райдержадміністрації за участю заступників голови райдержадміністрації на  2013 рік. Протягом звітного періоду надійшло 13 звернень. Всі звернення розглянуто у найкоротший термін та надано обґрунтовані роз’яснення заявникам.

         Проведення виїзних прийомів висвітлюється через засоби масової інформації. Постійно проводиться аналіз виконання доручень голови райдержадміністрації, наданих під час виїзних прийомів.  За результатами виїзних прийомів опубліковано статті в районній газеті „Время” : „З особливою увагою до звернень громадян”, „Гострі питання територій не повинні залишатися без відповіді”, „У прямому діалозі з людьми”, „Все рішаємо”, „Про проблеми Широкого - з вуст простих людей”, „Перешкоди на шляху чи шляхи, як перешкоди”  та інші.               

           Для зручності відвідувачів, розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.03.2007 року  № 218, з квітня місяця 2007 року   введена в роботу громадська приймальня, де проводиться прийом громадян за участю працівників районного управління юстиції, відділів апарату та керівників управлінь райдержадміністрації за затвердженим графіком.

Стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегій, апаратних та робочих нарадах, доводиться до населення через засоби масової інформації.

04.02.2013 року питання щодо розгляду звернень громадян за 2012 рік було розглянуто на сумісній апаратній нараді голови райдержадміністрації та голови районної ради із залученням керівників управлінь та відділів райдержадміністрації,  підприємств та установ району та голів сільських та селищних рад. Було заслухано звіт про роботу зі зверненнями громадян за 2012 рік у Валуйській сільській раді. Затверджено розпорядження голови  від 22.02.13 №43 „Про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації протягом 2012 року та завдання щодо її удосконалення у 2013 році.”

         12.08.2013 питання про стан роботи зі зверненнями громадян в райдержадміністрації за 1 півріччя було розглянуто на сумісній апаратній нараді за участю керівників управлінь та організацій району. Також заслухано звіт про звернення громадян на „гарячу лінію”  голови обласної державної адміністрації та на Урядову лінію. Надано роз’яснення стосовно проекту Луганської обласної державної адміністрації „Громадська експертиза”.           Направлено листи керівникам управлінь, відділів райдержадміністрації, організацій району та головам виконкомів сільських та селищних рад щодо розташування скриньок „Громадська експертиза” у доступному для відвідувачів місці з наданням анкет та роз’яснення до проекту. В районній газеті „Время” також опубліковано оголошення щодо дії даного проекту.  Протягом звітного періоду до Луганського контактного центру направлено 36 анкет від мешканців району з наданням зауважень та пропозицій.

         06.08.13 проведено засідання Громадської ради за участю  першого заступника голови райдержадміністрації з питання: роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади.

         08.08.13 проведено виїзд головою райдержадміністрації  Черноусовим Г.І. до громадян пільгової категорії для вирішення соціально-побутових питань: (Балабуєвої Ганни Григорівни з питання надання допомоги в проведенні опалювання в квартирі та Літвін  Валентини Григорівни з питання ремонту даху). За результатами зустрічі вийшла стаття у районній газеті „Время” - „Почути кожного”. Станом на 10.10.13 проводяться підготовчі роботи.

Проводяться перевірки щодо виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації. Так за звітний період проведено 12 перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян.

 В райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян, які надійшли до районної держадміністрації, за звітний період проведено 9 засідань комісії на яких звітували голови Гарасимівської, Чугинської, Широківської, Н.Теплівської, В.Чернігівської та Талівської, Вільхівської, Верхньобогданівської та Миколаївської  сільських рад.

Згідно затвердженого графіку було проведено 2 прямих телефонних лінії: 26.02.13 тема обговорення: ”Про стан справ та заходи щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та інших соціальних виплат” та 25.06.13  „Про стан роботи агропромислового комплексу району”.  Відповіді надано у повному обсязі. На 16.10.13 заплановано проведення прямої телефонної лінії з питання „Про санітарний стан території району”, про що було зроблено оголошення у районній газеті „Время”.

  Райдержадміністрацією проводяться перевірки управлінь, відділів та виконкомів сільських та селищних рад щодо додержання законодавства про звернення громадян. Протягом звітного періоду проведено 7 перевірок. За результатами підготовлено довідки та надано практичну допомогу. Всім виконавцям щодекадно готуються нагадування щодо своєчасного розгляду звернень громадян.

 Надана практична допомога стосовно проведення особистих прийомів громадян. Всім виконавцям щодекадно готуються нагадування щодо своєчасного розгляду звернень громадян.

           З метою забезпечення реалізації закріпленого Конституцією України права на звернення до органів влади, в районі з 20 січня 2012 року впроваджено „гарячу лінію” голови райдержадміністрації, куди громадяни також мають можливість звернутися із своїми пропозиціями,  заявами та скаргами за телефоном 31 2 92   про що було зроблено оголошення в районній газеті та на районному радіо.

             Згідно з календарним планом реалізації проекту ”Громадська експертиза” в райдержадміністрації встановлено скриньку, що дає можливість мешканцям району надавати свої пропозиції та зауваження щодо діяльності місцевих органів влади.

  Інформація щодо проведення виїзних прийомів, проведення „прямої телефонної лінії”, узагальнення даних щодо роботи зі зверненнями громадян висвітлюється в районній газеті „Время” та веб-сайті райдержадміністрації. З лютого 2008 року в райдержадміністрації впроваджена комп’ютерна автоматизована система обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питань „Звернення”.

  Робота по вдосконаленню питань, пов’язаних зі зверненнями громадян подовжується.

 

Керівник апарату

райдержадміністрації                                                        О.І. АФАНАСЬЄВ

23.09.13

Особистий прийом першого заступника,

в.о. голови райдержадміністрації

       На прийомі до першого заступника, в.о. голови райдержадміністрації звернувся мешканець м. Луганська стосовно виготовлення технічної документації БТІ. За результатами надано доручення заступнику голови райдержадміністрації стосовно надання роз’яснень згідно діючого законодавства.

Особистий прийом громадян

16.09.13

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулися мешканці смт. Петрівка стосовно виплати орендної плати за земельні (паї). За результатами розгляду надано доручення управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації щодо вжиття відповідних заходів з надання можливої допомоги заявникам у вирішенні порушеного питання.

Особистий прийом громадян

09.09.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулася мешканка ст. Вільхова стосовно надання допомоги з ремонту даху будинку, мешканець с. Макарове з питання встановлення розмірів особистої земельної ділянки та громадянка смт. Станиця Луганська щодо повернення коштів за ліки. Всі питання було розглянуто із залученням керівників згідно компетенції. За результатами надано доручення щодо надання можливої допомоги з вирішення даних питань.

 

 

Особистий прийом громадян

02.09.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулася мешканка с. Гарасимівка з питання торгівлі на території села. За результатами розгляду надано доручення керівникам відповідних служб району щодо надання пропозиції з вирішення даного питання.

 

Особистий прийом громадян

          12.08.2013 року головою райдержадміністрації Черноусовим Г.І  проведено особистий прийом громадян. На прийомі звернулася мешканка ст. Вільхова стосовно надання допомоги з привезення глини. За результатами розгляду надано доручення відповідним службам району стосовно надання пропозицій у вирішенні питання.

 

УВАГА

Проект ,,Громадська експертиза” Луганської облдержадмiнiстрацii

Шановні громадяни

         Зростання соціальної та економічної напруги в регіонах спонукає органи виконавчої влади шукати шляхи та механізми її зниження. Одним з механізмів, який надасть можливість отримати кількісну та якісну оцінку діяльності місцевих органів влади є соціально-економічний  моніторинг динаміки загальних i приватних соціальних процесів.

         З метою вивчення причин, якi спонукають громадян звертатися в органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, Луганською облдержадміністрацією вводиться в дію проект ,,Громадська експертиза”.

         Цей проект направлено на розробку механізму соціально-економічного моніторингу та „зворотного зв’язку” для вирішення проблем громадян, на залучення до діалогу громадськості кожної адміністративно-територіальної  одиниці Луганської області.

          Реалізація цього проекту дасть можливість кожному мешканцю нашої області оцінювати діяльність органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, надавати свої пропозиції та зауваження щодо удосконалення цієї роботи та шляхів вирішення існуючих проблем та стати причетним до розв’язання життєво важливих питань.

          В результаті реалізації даного проекту буде посилено громадський контроль над діяльністю органів влади та місцевого самоврядування, створена система ,,зворотного зв’язку” з вирішення проблем територій.

         Для цього в райдержадміністрації, управлінні праці та соціального захисту населення, управлінні агропромислового розвитку, районному територіальному медичному об’єднанні, відділі освіти молоді та спорту, управлінні Пенсійного фонду України у Станично-Луганському районі, відділенні „Ощадбанку”, Станично-Луганському РЕМ, Станично-Луганській газовій дільниці, Станично-Луганській  ділянці ТОВ ”Луганськвода” та у виконкомах сільських та селищних рад розміщено поштові скриньки з надписом „Громадська експертиза”.

 

     Шановні громадяни, якщо Ви небайдужі до проблем розвитку Вашого регіону та Луганської області в цілому, будь ласка, заповніть Анкету i Ваша інформація буде використана для оперативного реагування щодо вирішення важливих питань.

Особистий прийом громадян

          29.07.2013

                   На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулася мешканка с. Валуйське  стосовно вивозу сміття. За результатами розгляду надано доручення відповідним службам району щодо вирішення даного питання.

Керівник апарату

райдержадміністрації                                        О.І. АФАНАСЬЄВ

Інформація стосовно роботи

зі зверненнями громадян, що надійшли до Станично-Луганської райдержадміністрації за  1 півріччя  2013  року

 Одним з головних видів діяльності райдержадміністрації є робота зі зверненнями  громадян, яка носить системний характер і направлена на своєчасне і в повному об'ємі розгляду заяв громадян. Дана робота ведеться згідно Законів України „Про звернення громадян”,  «Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад» та Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 „Про першочергові заходи про забезпечення реалізації і гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади і органів місцевого самоврядування”. Для досягнення позитивних результатів та виконання всіх вищезазначених актів цю роботу необхідно проводити сумісно з органами місцевого самоврядування.

 За результатами проведеного аналізу розгляду звернень громадян, які надійшли до органів місцевого самоврядування та районної державної адміністрації зроблено наступі висновки.

За 1 півріччя 2013 року до райдержадміністрації, районної ради, селищних та сільських рад звернулося 1459 громадян, за аналогічний період минулого року звернулося 1658 громадян, що на 199 громадян,  або 13,5%  менше ніж за аналогічний період минулого року. Всього за звітний період  звернень надійшло 1176, що на 80 звернень менше ніж за 1 півріччя 2012 року (1256).

За цей період до Станично-Луганської райдержадміністрації надійшло  174 звернення, що на 8 звернень менше ніж за аналогічний період минулого року (182 звернення). Письмових звернень -   113 (86).  Через органи вищого рівня 72 ( 45).

А саме, через Секретаріат Президента України – 8 (11), Кабінет  Міністрів України 5 (5), Верховну раду 1(0), облдержадміністрацію – 14 (24), через „Урядову  гарячу   лінію”  35 (16), від обласної ради -3, районної ради 6. Також надійшло 8 (5) – Депутатських звернень.

Надійшло 5 звернень з „гарячої лінії” голови облдержадміністрації Пристюка В.М.. Питання, з якими зверталися громадяни, це надання допомоги з підключення до теплопостачання, щодо видачі пільгового посвідчення на проїзд, питання роботи  „Рибкомбінату” та бродячих собак, питання спилювання дерев та ремонт даху.

У травні надійшло звернення з особистого прийому голови облдержадміністрації Пристюка В.М. від мешканців с. В. Мінченок щодо газифікації до села.

         Кількість колективних звернень складає 18 (20). Кількість громадян, які звернулися до райдержадміністрації з урахуванням колективних звернень складає 414 (498). Кількість повторних звернень  – 7 (8). Також надійшло 3 запита на публічну інформацію. Повторні звернення, у разі їх остаточного вирішення розглядаються на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян. Протягом звітного періоду було розглянуто 3 звернення. За результатами надано матеріальну допомогу.

         За 1 півріччя 2013 року в листах та на особистому прийомі було порушено 174  питання.

         Найбільша кількість звернень надходить з питань комунального, дорожнього господарства та благоустрою – 39 звернень, 2012 рік (34), що складає  22,4 % від загальної кількості порушених питань.

Значна кількість питань в заявах громадян приділяється проблемам соціальної забезпеченості - 29, 2012 рік - (17), що складає 16,6 % від загальної кількості питань.

         Також в заявах порушуються питання сільського господарства-24 звернення, 2012рік (32), або 13,8 % від загальної кількості питань. Ці питання,  стосуються  індивідуального землекористування, надання в оренду землі,  розрахунків по орендній платі за земельні паї та інші.

Піднімались питання щодо забезпечення законності та охорони правопорядку – 5 (2), житлові питання – 9(15), охорони здоров’я – 9 (7), освіти – 8 (9), праці – 9(4), транспорту та зв’язку 4 (6) та інші.

Значна кількість звернень надійшла від найменш соціально-захищених категорій громадян – інвалідів ВВв, учасників БД, учасників війни, пенсіонерів, багатодітних матерів, одиноких матерів, опікунів 11,4 %, або 62 громадянина.

 Аналіз цих звернень показує, що головними питаннями, що ставлять заявники, є питання соціального захисту та дорожньо-комунального господарства. Це надання матеріальної допомоги, стосовно виплати заробітної плати, виплати субсидій та інших соціальних виплат, щодо виділення житла, стосовно ремонту будинків, якості автодоріг та інші.

         Найбільше число звернень надійшло від мешканців  Валуйської сільської ради - 22, Станично-Луганської - 17 та Петрівської - 11 селищних рад, Вільхівської сільської ради – 7.

Це можна пояснити близьким розташуванням деяких сільських та селищних рад до районного центру. Мають місце наявність проблем, що викликають напруження у селах району. Це неналежний стан житлово-комунального господарства, незадовільний стан доріг, водопостачання та газифікація.

 Щодо структури звернень за їх видами: пропозиції (зауваження) –, заяви (клопотання) - 169  ,  скарги -  5,  інформаційні запити –3 .

         За  1 півріччя  2013 року 88 (62) питань вирішено позитивно. Це складає  50,6 % від загальної кількості звернень. Це спилювання дерев, підключення до газопостачання та електропостачання, надання матеріальної допомоги, підсипка дороги, погашення заборгованості із заробітної плати, виплата соціальної допомоги, призначення соціального працівника, привезення плит перекриття та щебеня, підвіз дітей до школи, видача державних актів, транспортне забезпечення, стосовно напруги в електромережі та інші. На всі звернення громадян, які потребують роз’яснень, надаються обґрунтовані інформації щодо порушених питань.

На особистих прийомах у керівництва райдержадміністрації зареєстровано 61 звернення  (64), що  на 3 звернення менше, ніж у минулому році. Проведено 32 особистих прийомів громадян. Розглянуто 66 питань.

За перше півріччя було проведено 12 (9) виїзних прийомів громадян головою та заступниками голови райдержадміністрації. Прийом проходив у наступних населених пунктах району: с. Миколаївка, с. Камишне, с. Розквіт, с. Гарасимівка, с.Н. Тепле, с. Н. Вільхова, с. Валуйське, с. Передільське, с. Ч. Жовтень та смт. Станиця Луганська(3).     

Головною проблемою при вирішенні питань, з якими звертаються громадяни, є проблема відсутності коштів. Це завершення будівництва прибудови у Валуйській школі СШ № 1, ремонт автодороги у с. Гарасимівка,  будівництво водопроводу у с. Н. Вільхова ( Глушанка), будівництво водогону до смт. Станиця Луганська, газифікація с. Верхній  Мінченок,  реконструкція дитячого садка №2 на кв. Молодіжний, будівництво мінікотельної Станично-Луганської ЗОШ№1, розширення мереж водопостачання по вул. Мира, Мічуріна, с. Н. Вільхова, та багато інших. Ці питання стоять на додатковому контролі та включені у перелік об’єктів, які пропонуються для фінансування з державного бюджету

         Станично-Луганською райдержадміністрацією приймаються заходи по  виконанню Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

         Особлива увага приділяється обов’язковому забезпеченню прийому громадян у максимально зручний час для заявників, введенню гнучких графіків прийому. У зв’язку з цим, в Станично-Луганській райдержадміністрації забезпечено щоденний безперешкодний прийом громадян головою райдержадміністрації та заступниками голови, згідно затвердженого графіку прийому від 29.12.2012 розпорядженням голови райдержадміністрації № 844. В графіку прийому встановлено виїзні прийоми для керівництва райдержадміністрації та  день прийому ветеранів. Це дозволяє багато питань вирішувати на місцях,  своєчасно виявляти актуальні нагальні проблеми. Також розпорядженням голови райдержадміністрації від 01.03.13 №50 затверджено графики проведения «гарячої та прямої» телефонних ліній голови райдержадміністрації за участю заступників голови райдержадміністрації на  2013 рік. Протягом звітного періоду надійшло 9 звернень. Всі звернення розглянуто у найкоротший термін та надано обґрунтовані роз’яснення заявникам.       

Проведення виїзних прийомів висвітлюється через засоби масової інформації. Постійно проводиться аналіз виконання доручень голови райдержадміністрації, наданих під час виїзних прийомів.  За результатами виїзних прийомів опубліковано статті в районній газеті „Время” : „З особливою увагою до звернень громадян”, „Гострі питання територій не повинні залишатися без відповіді”, „У прямому діалозі з людьми”, „Все рішаємо” та інші.      

           Для зручності відвідувачів, розпорядженням голови райдержадміністрації від 29.03.2007 року  № 218, з квітня місяця 2007 року   введена в роботу громадська приймальня, де проводиться прийом громадян за участю працівників районного управління юстиції, відділів апарату та керівників управлінь райдержадміністрації за затвердженим графіком. Всього за допомогою звернулось 11 громадян. Всі роз’яснення надано на місці.

Стан роботи зі зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегій, апаратних та робочих нарадах, доводиться до населення через засоби масової інформації.

Проводяться перевірки щодо виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації. Так за звітний період проведено 6 перевірок виконання доручень, наданих головою та заступниками голови райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян.

 В райдержадміністрації працює комісія з питань розгляду звернень громадян, які надійшли до районної держадміністрації, за звітний період проведено 6 засідань. Розглянуто 6 звернень громадян. Всі питання вирішено позитивно. Також заслухано звіти голів сільських та селищних рад про стан роботи зі зверненнями громадян.

 Згідно затвердженого графіку було проведено 2 прямих телефонних лінії: 26.02.13 тема обговорення: ”Про стан справ та заходи щодо забезпечення своєчасної виплати заробітної плати та інших соціальних виплат” та 25.06.13  „Про стан роботи агропромислового комплексу району”.  Відповіді надано у повному обсязі.

 Райдержадміністрацією проводяться перевірки управлінь, відділів та виконкомів сільських та селищних рад щодо додержання законодавства про звернення громадян. Протягом звітного періоду проведено 5 перевірок. За результатами підготовлено довідки та надано практичну допомогу. Всім виконавцям щодекадно готуються нагадування щодо своєчасного розгляду звернень громадян.

          Згідно з календарним планом реалізації проекту ”Громадська експертиза” в райдержадміністрації встановлено скриньку, що дає можливість мешканцям району надавати свої пропозиції та зауваження щодо діяльності місцевих органів влади. Протягом звітного періоду пропозицій не надходило.

  Інформація щодо проведення виїзних прийомів, проведення „прямої телефонної лінії”, узагальнення даних щодо роботи зі зверненнями громадян висвітлюється в районній газеті „Время” та на сайті райдержадміністрації. З лютого 2008 року в райдержадміністрації впроваджена комп’ютерна автоматизована система обліку звернень громадян та контролю за вирішенням порушених у них питань „Звернення”. Було підготовлено статті та розміщено на сайті райдержадміністрації „Вимоги до звернень”, роз’яснення щодо звернень громадян до вищих органів влади та проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації.

  Робота щодо вдосконалення питань, пов’язаних зі зверненнями громадян подовжується.

 

 

 

 

Особистий прийом громадян

22.07.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулася мешканка с. Розквіт стосовно отримання сертифікату на земельну частку (пай).  За результатами розгляду надано доручення відповідним службам району щодо вирішення даного питання.

 

Особистий прийом громадян

 

          08.07.13 головою райдержадміністрації Черноусовим Г.І  проведено особистий прийом громадян. На прийомі звернулася мешканка м. Луганськ з питання ремонту дороги від с. Піонерське. За результатами розгляду надано доручення відповідним службам району стосовно розгляду даного питання та прийняття відповідних заходів. Мешканець смт. Станиця Луганська щодо роботи кафе „Катрін”. Дано доручення керівникам відповідних служб району щодо вжиття необхідних заходів.

 

          15.07.13

На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулися мешканці с. В. Мінченок з питання підвідного газопроводу.  За результатами розгляду надано обґрунтовані роз’яснення заявникам та доручення керівникам відповідних служб  району щодо можливого вирішення даного питання.

Особистий прийом громадян

17.06.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулися мешканка смт. Петрівка стосовно виділення житла та громадянин с. Пшеничне щодо реєстрації за місцем проживання. За результатами розгляду надано доручення керівникам відповідних служб району для вжиття відповідних заходів та надання обґрунтованих роз’яснень з порушених питань.

         

Особистий прийом громадян

               03.06.13 головою райдержадміністрації Черноусовим Г.І  проведено особистий прийом громадян. На прийомі звернулася мешканка смт. Станиця Луганська щодо надання допомоги при розгляді у суді питання правомірності накладання штрафних санкцій. За результатами розгляду надано обґрунтовані роз’яснення заявнику та доручення відповідним службам району стосовно надання юридичної допомоги.

Особистий прийом громадян

          27.05.13 головою райдержадміністрації Черноусовим Г.І  проведено особистий прийом громадян. На прийомі звернулися мешканці району з питань: відновлення роботи свердловини, призначення пенсії та надання допомоги з працевлаштування. За результатами розгляду надано обґрунтовані роз’яснення заявникам та доручення відповідним службам району стосовно розгляду даних питань.

 

ПРАЦЮЄ «ГАРЯЧА ЛІНІЯ»

ГОЛОВИ РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ

ЧЕРНОУСОВА ГЕННАДІЯ ІВАНОВИЧА

          На виконання  Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи про забезпечення реалізації і гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади і органів місцевого самоврядування” в  райдержадміністрації діє телефонна  «гаряча лінія»  голови райдержадміністрації за участю заступників голови райдержадміністрації.        Працює телефонна лінія перші вівторок, середа, четвер місяця наступного за звітним з 13.00 до 14.00 тел. 31 2 92.  Також працює «телефон довіри», куди громадяни мають право  звернутися по вище вказаному телефону зі своїми скаргами заявами і пропозиціями.

 

Особистий прийом громадян

          13.05.2013 головою райдержадміністрації Черноусовим Г.І  проведено особистий прийом громадян. На прийомі звернулася мешканка ст. Вільхова, Валуйської сільської ради з питання надання допомоги після пожежі. За результатами розгляду надано доручення відповідним службам району стосовно надання соціальної допомоги.

 

          15.05.2013

          На прийомі до голови райдержадміністрації Г.І. Черноусова звернулися мешканці смт. Станиця Луганська стосовно недопущення проїзду великовантажних машин по вул. Пушкіна. За результатами розгляду надано  обґрунтовані роз’яснення заявникам  та доручення керівникам відповідних служб  району щодо позитивного вирішення даного питання.

|| Наступна сторінка
Сторінки: 1 2
Станично-Луганська районна державна адміністрація
93600, Україна, смт. Станиця-Луганська, вул.Центральна, 25
Тел. (06472) 3-12-90, факс 3-12-89
Веб-сайт: http://stn.loga.gov.ua
E-mail: rga.stn@loga.gov.ua
У разі використання матеріалів сайту посилання на old.stn.loga.gov.ua є обов'язковим.
Відповідальний за розміщення інформації: Станично-Луганська РДА